Eredményeink

30+ db

saját fejlesztésű és támogatott app

1000+

elindított kampány

2.5 év

átlagos együttműködési idő

175 000 letöltés

generálása / hó

AMIBEN SZAKÉRTŐK VAGYUNK

  • Optimalizáljuk az alkalmazás áruházakban való megjelenést, illetve segítünk a találati listában a lehető legjobb helyezés elérésében.

    Ennek célja:

    • több organikus letöltés elérése

    • a konverziós arány növelése, így a letöltési kampányok eredményességének javulása

  • A Planet of the apps 2015-ben jött létre egy mobil fókuszú analitikai platform disztribútoraként.

    Azóta is az analitika, az adatokon alapuló döntéshozatal, termékfejlesztés és marketing a cégünk központi elemei.

    Applikáció specifikus analitikai és marketing szoftverünkkel segítünk ügyfeleinknek:

    • jobban megismerni ügyfeleik felhasználó szokásait

    • kialakítani velük az automatizált, személyre szabott kommunikációt a push üzenetek formájában

  • Értékes alkalmazásfelhasználókat szerzünk és elősegítjük a meglévő felhasználók megtartását.

    Módszerek amiket alkalmazunk:

    • az applikáció jellegzetességeinek, valamint az ügyfél céljainak és lehetőségeinek felmérése

    • kampánytervezés

    • hirdetési kampányok setupja és futtatása

    • eredmények monitorozása és riportálás

  • Ezek lehetőséget adnak az applikációnak bevételszerzésre anélkül, hogy a felhasználóknak fizetniük kellene, valamint segítenek a felhasználói élmény személyre szabásában és a releváns tartalmak megjelenítésében.

Esettanulmányok

Esettanulmányok

RTL 24

Az RTL24 applikációban a nézők bevonását és a Való Világ szavazatainak serkentését végeztük, ezzel növelve a műsor nézettségét.

Xeropan

Feladatunk az volt, hogy csökkentsük az App Store termékoldalak lemorzsolódási arányát, miközben havonta átlagosan 80.000 - 92.000 új felhasználót vonzottunk az áruházi aloldalra.

Voxpay

Célunk az volt, hogy aktívan hozzájáruljunk a felhasználószerzéshez, miközben növeljük a konverziós arányokat és optimalizáljuk a kampányok eredményességét.