
Eredményeink
30+ db
saját fejlesztésű és támogatott app
1000+
elindított kampány
2.5 év
átlagos együttműködési idő
175 000 letöltés
generálása / hó
AMIBEN SZAKÉRTŐK VAGYUNK
-
Optimalizáljuk az alkalmazás áruházakban való megjelenést, illetve segítünk a találati listában a lehető legjobb helyezés elérésében.
Ennek célja:
több organikus letöltés elérése
a konverziós arány növelése, így a letöltési kampányok eredményességének javulása
-
A Planet of the apps 2015-ben jött létre egy mobil fókuszú analitikai platform disztribútoraként.
Azóta is az analitika, az adatokon alapuló döntéshozatal, termékfejlesztés és marketing a cégünk központi elemei.
Applikáció specifikus analitikai és marketing szoftverünkkel segítünk ügyfeleinknek:
jobban megismerni ügyfeleik felhasználó szokásait
kialakítani velük az automatizált, személyre szabott kommunikációt a push üzenetek formájában
-
Értékes alkalmazásfelhasználókat szerzünk és elősegítjük a meglévő felhasználók megtartását.
Módszerek amiket alkalmazunk:
az applikáció jellegzetességeinek, valamint az ügyfél céljainak és lehetőségeinek felmérése
kampánytervezés
hirdetési kampányok setupja és futtatása
eredmények monitorozása és riportálás
-
Ezek lehetőséget adnak az applikációnak bevételszerzésre anélkül, hogy a felhasználóknak fizetniük kellene, valamint segítenek a felhasználói élmény személyre szabásában és a releváns tartalmak megjelenítésében.
Esettanulmányok
Esettanulmányok
RTL 24
Az RTL24 applikációban a nézők bevonását és a Való Világ szavazatainak serkentését végeztük, ezzel növelve a műsor nézettségét.

Xeropan
Feladatunk az volt, hogy csökkentsük az App Store termékoldalak lemorzsolódási arányát, miközben havonta átlagosan 80.000 - 92.000 új felhasználót vonzottunk az áruházi aloldalra.
Voxpay
Célunk az volt, hogy aktívan hozzájáruljunk a felhasználószerzéshez, miközben növeljük a konverziós arányokat és optimalizáljuk a kampányok eredményességét.