Esettanulmány

RTL 24

Az ügyfél

Az RTL24 applikáció az RTL fő műsorainak a szerves részét képezi, a nézők bevonásának meghatározó eleme.

A feladat

Feladatunk a Való Világ szavazatainak serkentése volt az alkalmazáson keresztül, ezzel közvetve növelve a nézettséget.

Használt módszerek

  • Bevezettünk egy korszerű analitikai rendszert, amely lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyan gyűjtsük, elemezzük és vizualizáljuk az adatainkat. Ez a rendszer támogatja az üzleti döntéshozatalunkat azáltal, hogy pontos információkat és trendeket biztosít a rendelkezésre álló adatokból.

  • Elvégeztünk egy alapos mérési auditot, mely során felmértük és értékeltük a használt mérési rendszereink és eszközeink pontosságát és hatékonyságát. Az audit célja az volt, hogy biztosítsuk adataink megbízhatóságát és hitelességét, valamint feltárjuk és kijavítsuk az esetleges hibákat és eltéréseket.

  • Elindítottuk a viselkedésalapú push üzenetek küldését, amelyek segítségével a felhasználók viselkedését és tevékenységét figyelembe véve személyre szabott értesítéseket és üzeneteket küldünk. Ezek az üzenetek növelik a felhasználói elköteleződést és az értékesítéseket, mivel relevánsak és időzítettek az egyéni igényeknek megfelelően.

Eredmények

55%

növekedés az applikáció használatban

427%

növekedés a szavazatok számában