
Esettanulmány
Xeropan
Az ügyfél
A Xeropan, egy magyar alapítású nyelvtanuló applikáció. Interaktív és játékos módszerekkel, mesterséges intelligenciát felhasználva segíti a felhasználókat idegen nyelvek elsajátításában.

A feladat
Feladatunk az volt, hogy csökkentsük az App Store termékoldalak látogatóinak lemorzsolódási arányát. Ez azt jelentette, hogy azon kellett dolgoznunk, hogy a termékoldalakat meglátogató felhasználók nagyobb arányban töltsék le az alkalmazásokat, és ne hagyják el az oldalt anélkül, hogy letöltést indítanának.
Használt módszerek
-
Az aloldali A/B tesztek során a weboldal vagy alkalmazás megjelenésének különböző verzióit teszteljük a felhasználók körében, hogy megtudjuk, melyik teljesít jobban. Ez segít optimalizálni a termékoldalakat, növelve a letöltések számát.
-
Az értékelésmenedzsment a felhasználói visszajelzések kezelését jelenti. A pozitív értékelések gyűjtése és a negatív visszajelzésekre adott gyors válaszok javítják a felhasználói elégedettséget, növelve az alkalmazás sikerességét.

Eredmények
A felhasználószerző kampányoknak köszönhetően havonta átlagosan 80.000 - 92.000 új felhasználó érkezik az áruházi aloldalára.
+22%
-kal magasabb aloldali konverziós arány