Esettanulmány

Voxpay

Az ügyfél

A Voxpay egy innovatív mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi az országos közúti parkolási díjak, bizonyos zárttéri parkolások és magyarországi autópálya-matricák kényelmes fizetését. A felhasználók egyszerűen kezelhetik ezeket a tranzakciókat a Voxpay app segítségével, minimalizálva ezzel a fizetési folyamatokkal járó stresszt és időveszteséget.

A feladat

Az alkalmazás bevezetésekor kiemelt figyelmet fordítottunk a felhasználószerzés támogatására. Piacra lépés során az első négy hónapban stratégiánk középpontjában állt a 20.000 letöltés elérése, melynek érdekében aktívan dolgoztunk a marketing kampányok, partneri együttműködések és felhasználói élmény javításával.

Használt módszerek

  • A Google Ads, az Appnetwork és az Apple SearchAds platformokon folytatott kampányokkal népszerűsítettük az alkalmazást. Ezek a hirdetések a Google keresési eredményeiben, különböző mobilalkalmazásokban és az App Store keresési találataiban jelentek meg.

  • Az ASO audit során elemeztük és optimalizáltuk az AppStore oldalt, hogy növeljük a látogatók letöltési arányát. Ezáltal javítottuk a hirdetési kampányok hatékonyságát és eredményeit.

Eredmények

+35%-kal több letöltés a célhoz képest

-44% Cost per install ár

+93%-kal több vásárló a célhoz képest