
Esettanulmány
Voxpay
Az ügyfél
A Voxpay egy innovatív mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi az országos közúti parkolási díjak, bizonyos zárttéri parkolások és magyarországi autópálya-matricák kényelmes fizetését. A felhasználók egyszerűen kezelhetik ezeket a tranzakciókat a Voxpay app segítségével, minimalizálva ezzel a fizetési folyamatokkal járó stresszt és időveszteséget.

A feladat
Az alkalmazás bevezetésekor kiemelt figyelmet fordítottunk a felhasználószerzés támogatására. Piacra lépés során az első négy hónapban stratégiánk középpontjában állt a 20.000 letöltés elérése, melynek érdekében aktívan dolgoztunk a marketing kampányok, partneri együttműködések és felhasználói élmény javításával.
Használt módszerek
-
A Google Ads, az Appnetwork és az Apple SearchAds platformokon folytatott kampányokkal népszerűsítettük az alkalmazást. Ezek a hirdetések a Google keresési eredményeiben, különböző mobilalkalmazásokban és az App Store keresési találataiban jelentek meg.
-
Az ASO audit során elemeztük és optimalizáltuk az AppStore oldalt, hogy növeljük a látogatók letöltési arányát. Ezáltal javítottuk a hirdetési kampányok hatékonyságát és eredményeit.

Eredmények
+35%-kal több letöltés a célhoz képest
-44% Cost per install ár
+93%-kal több vásárló a célhoz képest